NIEUW: Bosch Corporate Design

dealernieuwsbrief stage
Scroll voor inspiratie!

NIEUW: Bosch Corporate Design

picto Linda

Het was u misschien al wel opgevallen in de uitingen van Bosch: sinds 1 april 2016 is ons Corporate Design veranderd. Dit kunt u vanaf heden in alle advertentie- en communicatiematerialen terugzien. Het design sluit nog beter aan bij de Bosch belofte ‘Technologie voor het leven’.

Bosch huishoudelijke apparaten zijn gemaakt om thuis het dagelijkse leven van uw klanten eenvoudiger te maken. De innovatieve technieken en hoge kwaliteit van Bosch apparaten maken huishoudelijke taken makkelijker en zorgen tegelijkertijd voor perfecte resultaten. Van een verse koffie of smoothie in de ochtend tot een perfect gebraden kip uit de oven. Met het nieuwe corporate design straalt Bosch die 100% focus op technische expertise en betrouwbaarheid nog beter uit.

Nieuwe design in campagnes
De kleurrijke nieuwe stijl is eenvoudig, zonder franje en snel te begrijpen. Net als de apparaten van Bosch. En alle afbeeldingen en filmpjes in onze communicatie-uitingen bieden bovendien een ‘thuis-gevoel’ dankzij de subtiele huiselijke achtergrond. De producten van Bosch blijven natuurlijk altijd op de voorgrond staan.

Dit nieuwe corporate design ziet u de komende tijd terug in al onze campagnes en communicatie-uitingen. En misschien heeft u het nieuwe design zelfs al voorbij zien komen. De nieuwste VitaFresh koelkast campagne is namelijk al geheel in deze nieuwe stijl vormgegeven.