Glazen kan van koffiezetapparaat gebroken

De glazen kan van het koffiezetapparaat is gebroken. Wat nu?

Het is over het algemeen een kwestie van tijd voor de glazen kan of pot van uw koffiezetapparaat breekt. Is dit gebeurd binnen de garantieperiode van 24 maanden? Dan zorgen wij in de meeste gevallen voor een nieuwe, op de voorwaarde dat de glazen kan of pot is gebroken door een probleem met het materiaal aan onze kant. Zo niet, dan kunt u nog steeds een nieuwe glazen kan bestellen bij onze Bosch reserveonderdelen, door te zoeken op het E-nummer en productnummer.

Zoek naar reserve onderdelen

Onze service

Perfecte service – voor en na de aankoop.

088-424 4010

Boek een monteur

Heeft u een storing? Boek snel online een monteur.

Online shop

Bekijk ons aanbod van accessoires, onderdelen en reiniging- en onderhoudsartikelen in de online shop.

Gebruiksaanwijzingen

Download snel en gemakkelijk de gebruiksaanwijzing van uw apparaat.