Cookie gebruik

Over cookies
BSH maakt bij het aanbieden van diensten gebruik van cookies. Een cookie is een klein tekstbestandje dat, bij bezoek aan de website, wordt geplaatst op de harde schijf van uw computer. Een cookie bevat gegevens, zodat u als bezoeker kan worden herkend, telkens als u de website bezoekt. Het is dan mogelijk om de website speciaal op u in te stellen en/of het inloggen te vergemakkelijken.

Instellingen cookies
U kunt in uw browser cookies altijd buiten werking stellen, zonder dat dit vergaande gevolgen heeft voor het gebruik van de website. Het gevolg kan dan echter wel zijn dat bepaalde onderdelen minder of niet meer toegankelijk voor u zijn.

Op pad met de servicemonteur

Afbeelding nieuwsbrief september 2017
Afbeelding Op pad met de servicemonteur

Gert-Jan Hollestelle komt als Bosch servicemonteur dagelijks over de vloer bij klanten die een probleem hebben met hun apparaat. Bent u benieuwd wat Gert-Jan allemaal tegenkomt tijdens de bezoeken? Lees meer in de interview hieronder:

Wat kom je allemaal tegen?
De problemen met de apparaten zijn heel verschillend. Soms is er een onderdeel stuk, maar het kan ook een storing in de software zijn. Het komt ook voor dat het probleem niet bij het apparaat ligt. Zo gebeurt het weleens dat de kraan niet is opengedraaid of de stekker niet in het stopcontact zit.”

Kun je problemen altijd meteen oplossen?
Gelukkig lukt het mij en mijn collega’s om zo'n 90% van de problemen meteen bij het eerste bezoek op te lossen. Als een onderdeel eerst besteld moet worden dan komen we een tweede keer terug voor de reparatie.”

Wat kun je van een servicemonteur verwachten?
We kijken niet alleen naar de reparatie, maar nemen het hele totaalplaatje mee. We geven bijvoorbeeld ook advies of het nog zin heeft om een onderdeel te vervangen. Bij oudere apparaten of een heel duur onderdeel is het soms verstandiger te kijken naar een nieuw apparaat. Maar de keuze is natuurlijk altijd aan de klant zelf. We proberen samen met de klant tot een goede oplossing te komen.”

Wat is het leukste wat je hebt meegemaakt als servicemonteur?
Het onverwachte vind ik het mooiste aan het werk. Zo kreeg ik een keer een melding 90 kilometer bij mijn huis vandaan. Eenmaal aangekomen op de plaats van bestemming bleek het bij een oude jeugdvriend te zijn die ik al jaren niet had gezien. Dat zijn leuke verrassingen!”

Overzicht nieuwsbrief