Cookiegebruik

Over cookies
BSH maakt bij het aanbieden van diensten gebruik van cookies. Een cookie is een klein tekstbestandje dat, bij bezoek aan de website, wordt geplaatst op de harde schijf van uw computer. Een cookie bevat gegevens, zodat u als bezoeker kan worden herkend, telkens als u de website bezoekt. Het is dan mogelijk om de website speciaal op u in te stellen en/of het inloggen te vergemakkelijken.

Instellingen cookies
U kunt in uw browser cookies altijd buiten werking stellen, zonder dat dit vergaande gevolgen heeft voor het gebruik van de website. Het gevolg kan dan echter wel zijn dat bepaalde onderdelen minder of niet meer toegankelijk voor u zijn.

Tarieven

Tarieven en betaling

Bosch werkt met overzichtelijke- en transparante tarieven wanneer jouw huishoudelijke apparaat geen garantie meer heeft en onderscheidt twee verschillende tariefstructuren.

Tarieven Bosch service

Tarieven en betaling

Bij aanschaf van een Bosch apparaat krijg je 2 jaar fabrieksgarantie. Indien er onverhoopt toch iets mis gaat in de eerste twee jaar, is de reparatie vaak kosteloos. Bekijk hier de algemene voorwaarden.

Betaling geschiedt, bij voorkeur, door het afgeven van een eenmalige machtiging. Mocht je via een factuur willen betalen dan zijn wij genoodzaakt je hiervoor € 12,10 in rekening te brengen. Contante betalingen of betalingen via pin of creditcard zijn niet mogelijk.

De technicus geeft je voorafgaand aan een reparatie een kostenindicatie. Besluit je af te zien van reparatie? Dan betaalt u enkel de voorrij- en onderzoekskosten a € 62,50.

*Wat verstaat Bosch onder het voorrij- en onderzoekstarief?

Dit zijn alle kosten die onze technicus maakt om bij je thuis de oorzaak van de storing vast te stellen. Dit tarief wordt alleen in rekening gebracht wanneer:

  • Het apparaat juist geplaatst of geïnstalleerd is.
  • Het apparaat volgens de gebruiksaanwijzing gebruikt is.
  • Er geen externe oorzaak is waardoor deze storing veroorzaakt wordt (bijv. een kapotte kraan).
  • Het apparaat ook werkelijk een technisch defect heeft.

Controleer alsjeblieft eerst deze punten voordat je een technicus laat komen! Anders betaal je het normale tarief zoals hierboven getoond.

Wat doet de technicus dan tijdens dit bezoek?

Tijdens het servicebezoek controleert onze technicus het volgende:

  • Onze technicus onderzoekt wat de oorzaak is van de storing.
  • Onze technicus geeft aan of een reparatie mogelijk is en hoeveel deze zal gaan kosten.

Zo kan je de afweging maken of je jouw apparaat wilt laten repareren of dat je deze wilt vervangen.

Gebruiksaanwijzingen Bosch

Gebruiksaanwijzingen

Download snel en gemakkelijk de gebruiksaanwijzing van jouw apparaat.

Onze service

Perfecte service – voor en na de aankoop.

088-424 4010

Boek een monteur

Heb je een storing? Boek snel online een monteur.

Voorwaarden

Bekijk hier alle voorwaarden voor de Accessoires & Onderdelen Shop.