Cookie gebruik

Geachte bezoeker, hiermee vragen wij uw toestemming cookies te plaatsen op uw computer. Daarmee ondersteunt u ons om u de meest optimale gebruikservaring van onze website te kunnen garanderen. Door op "Doorgaan" te klikken, staat u ons toe om cookies te gebruiken. Indien u niet accepteert, is het mogelijk dat sommige delen van deze website niet functioneren. U kunt uiteraard altijd uw instellingen aanpassen. Instructies hiervoor kunt u hier vinden.
Doorgaan> Bekijk onze privacy statement> Cookie instellingen aanpassen> Meer informatie over ons cookiegebruik
 

We helpen u graag verder.

Om u beter van dienst te kunnen zijn vragen wij u hieronder het onderwerp te selecteren waar u contact over op wilt nemen.

Waarover wilt u contact opnemen?

Reparatie klein huishoudelijke producten
Naar boven
Espresso service van Bosch.

Espresso service van Bosch.

  • Uw apparaat wordt door TNT Express bij u opgehaald en na de servicebeurt weer bij u afgeleverd; op het adres en het tijdstip dat u het beste uitkomt!

  • Snelle service- binnen 5 werkdagen heeft u uw apparaat weer in huis en geniet u weer van uw favoriete koffie

  • Vakkundige reparatie door een gekwalificeerde Bosch technicus

Vraag de espresso service aan
Naar boven
Bosch Repaircenter

Bosch Repaircenter

U kunt uw defecte klein huishoudelijke apparaat compleet met een omschrijving van de klacht en (een kopie van) de aankoopnota rechtstreeks naar ons opsturen.

Bosch Repaircenter
Lingewei 89
4004 LH TIEL

Naar boven
Wij staan u graag te woord.

Wij staan u graag te woord.

U kunt ons bellen op 088-424 4010 en kiezen voor:

Reparatieafspraken (keuze 1)

24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar

Onderdelen en accessoires (keuze 2)
Ma-vr 8.00 – 18.00u

Productinformatie (keuze 3)
Ma-vr 9.00 – 17.00u

Acties (keuze 4)
Ma-vr 8.30 – 19.00u, za 9.00-13.00u 

Een garantiecertificaat of registratie
Productinformatie
Consumentenacties
Gebruikersvragen
Reparatie groot huishoudelijke producten
Pers
Klacht
Naar boven
Vertel ons uw klacht

Vertel ons uw klacht

Wanneer u, naar aanleiding van een servicebezoek, een klacht wilt indienen kunt u via onderstaande link een contactformulier invullen.

Mocht u een vraag hebben over een ander onderwerp, kiest u dan hierboven een ander onderwerp of kijk bij 'Service' om een antwoord op uw vraag te vinden.

Vertel ons uw klacht
Naar boven
Onze snelste manier naar een oplossing. Onze veelgestelde vragen.

Onze snelste manier naar een oplossing. Onze veelgestelde vragen.

Onze veelgestelde vragen geven u een snelle oplossing in het geval van een foutmelding. Ook geeft het u waardevolle tips om uw Bosch apparaat te gebruiken.

Naar de veelgestelde vragen
Naar boven
Accessoires en onderdelen

Accessoires en onderdelen

Onze shop biedt een ruime keuze aan originele accessoires, onderdelen, reiniging- en onderhoudsmiddelen voor Bosch apparatuur.

Koop nu online
Naar boven
Het laatste nieuws. Met een myBosch account.

Het laatste nieuws. Met een myBosch account.

Met Bosch nieuws wordt u op de hoogte gehouden over actuele speciale aanbiedingen, wedstrijden en de nieuwste tips en tricks over uw huishoudelijke apparaten.

Bekijk de voordelen van myBosch
Naar boven
Wij staan u graag te woord

Wij staan u graag te woord

U kunt ons bellen op 088-424 4010 en kiezen voor:

Reparatieafspraken (keuze 1)

24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar

Onderdelen en accessoires (keuze 2)
Ma-vr 8.00 – 18.00u

Productinformatie (keuze 3)
Ma-vr 9.00 – 17.00u

Acties (keuze 4)
Ma-vr 8.30 – 19.00u, za 9.00-13.00u

Online Survey