Reparatieservice

Bosch Service voor grote en kleine huishoudhoudelijke apparaten

Bij Bosch gelden voor onze klantenservice dezelfde hoge kwaliteitsnormen als voor onze huishoudelijke apparaten. Dankzij onze jarenlange ervaring en ons uitgebreide servicenetwerk, staat Bosch Service gelijk aan betrouwbaarheid en vakkundigheid.

Maak online een afspraak

Technische problemen met een groot huishoudelijk apparaat? Maak eenvoudig online een afspraak met een deskundige monteur. Dankzij onze online boekingsservice kunt u:

- rond de klok een afspraak maken;
- exact aangeven wat het probleem is;
- een datum en tijd kiezen die voor u het beste uitkomen;
- uw apparaat zo snel mogelijk laten repareren.

Met een MyBosch-account maakt u trouwens nóg eenvoudiger een afspraak.

Maak online een afspraak

Tarieven en betaling

• Op door ons uitgevoerde betaalde reparaties heeft u 2 jaar garantie.

• Betaling geschiedt, bij voorkeur, door het afgeven van een eenmalige machtiging. Mocht u via een factuur willen betalen dan zijn wij genoodzaakt u hiervoor € 12,10 in rekening te brengen. Contante betalingen of betalingen via pin of creditcard zijn niet mogelijk.

• De technicus geeft u voorafgaand aan een reparatie een kostenindicatie. Besluit u niet tot reparatie over te gaan? Dan betaalt u enkel de voorrij- en onderzoekskosten a € 59,50.

*Wat verstaat Bosch onder het voorrij- en onderzoekstarief?

Dit zijn alle kosten die onze technicus maakt om bij u thuis de oorzaak van de storing vast te stellen. Dit tarief wordt alleen in rekening gebracht wanneer:

  • het apparaat juist geplaatst of geïnstalleerd is;
  • het apparaat volgens de gebruiksaanwijzing gebruikt is;
  • er geen externe oorzaak is waardoor deze storing veroorzaakt wordt (bijv. een kapotte kraan);
  • het apparaat ook werkelijk een technisch defect heeft;

Controleert u alstublieft eerst deze punten voordat u een technicus laat komen! Anders betaalt u het normale tarief zoals hierboven getoond.

Wat doet de technicus dan tijdens dit bezoek?

Tijdens het servicebezoek controleert onze technicus het volgende:

  • Onze technicus onderzoekt wat de oorzaak is van de storing;
  • Onze technicus geeft aan of een reparatie mogelijk is en hoeveel deze zal gaan kosten;
  • Zo kunt u de afweging maken of u uw apparaat wilt laten repareren of dat u deze wilt vervangen.

Kleinhuishoudelijke apparaten

Als u een defect heeft aan een kleinhuishoudelijk apparaat helpen wij u graag dit op te lossen.

Maak hieronder een keuze om te zien hoe wij u kunnen helpen bij de reparatie van uw kleinhuishoudelijke apparaat, of gebruik de knop hieronder om een vraag te stellen met betrekking tot de reparatie van een klein huishoudelijke apparaten van Bosch.

Naar het contactformulier

Wat zijn Bosch kleinhuishoudelijke apparaten?

De categorie kleinhuishoudelijke apparaten omvat de volgende huishoudapparaten:

keukenmachines, allessnijders, handmixers, broodroosters, strijkijzers, stoomstations, stofzuigers, koffiezetapparaten (ook Tassimo) en volautomatische espressomachines.

Is uw kleinhuishoudelijke apparaat nog geen 2 jaar oud?

Op de meeste kleinhuishoudelijke apparaten (met uitzondering van espresso volautomaten, stofzuigers, keukenmachines en stoomstations) kennen wij een omruilregeling. Ga hiervoor naar de dealer/winkelier waar u de aankoop heeft gedaan. Deze zal u meteen eenzelfde of een gelijkwaardig apparaat meegeven.

Natuurlijk geldt deze regeling alleen wanneer het apparaat is gebruikt volgens de aanwijzingen in de handleiding.

Is uw kleinhuishoudelijke apparaat ouder dan 2 jaar?

Wij repareren snel en gemakkelijk uw huishoudelijke apparaat in ons reparatiecentrum in Tiel. Hier repareren gespecialiseerde technici uw apparaat direct, of het nu een stofzuiger betreft of een espresso volautomaat.

Voor volautomatische koffieautomaten hebben wij een haal en breng service. Neem hiervoor contact op met ons contact center: 088-424 4010.

Stuur andere apparaten goed verpakt, met een kopie van de aankoopbon en een omschrijving van het defect op naar:

Postadres Bosch Repaircenter
Antwoordnummer 106
4000 VB Tiel

Bezoekadres Bosch Repaircenter
Lingewei 89
4004 LH Tiel

We bieden u ook graag persoonlijke ondersteuning

In contact komen met een onze experts is heel eenvoudig: onze deskundige servicemedewerkers zijn 7 dagen per week, rond de klok telefonisch bereikbaar.

Neem contact op

Onze service

Perfecte service – voor en na de aankoop.

088-424 4010

Boek een monteur

Heeft u een storing? Boek snel online een monteur.

Online shop

Bekijk ons aanbod van accessoires, onderdelen en reiniging- en onderhoudsartikelen in de online shop.

Gebruiksaanwijzingen

Download snel en gemakkelijk de gebruiksaanwijzing van uw apparaat.