Kijk hier voor mogelijke oplossingen
Wat kost een reparatie door een Bosch monteur?
Valt de reparatie binnen je twee jaar fabrieksgarantie, dan zijn er geen kosten. Buiten de garantieperiode? Dan krijg je korting op je reparatie met onderdeel als je apparaat 8 jaar of jonger is.
Heb je nog vragen? Neem contact met ons op
Of mail ons via één van de contactformulieren
Heb je een algemene vraag omtrent één van de producten van Bosch of ben je op zoek naar een toebehoren? Wij helpen je graag verder en adviseren je over de mogelijkheden.
Gebruik dit contactformulier voor al jouw vragen omtrent onze webshop. Bijvoorbeeld wanneer je vragen hebt naar aanleiding van je bestelling, over levering of retourneren.
Klachten
Heb je een klacht naar aanleiding van een ervaring met ons? Laat het ons weten via dit formulier.
Naar het formulier
Acties
Heb je een vraag omtrent een garantie of een cashbackaanvraag? Gebruik het contacformulier of bel ons.
Naar het contactformulier
Onderdelen en accessoires
Neem bij vragen over Bosch accessoires en onderdelen contact op met ons service team.
Naar het contactformulier
Neem bij problemen met jouw klein huishoudhoudelijke apparaat van Bosch (zoals stofzuigers, strijkijzers en mixers) contact op met onze deskundige servicemedewerkers. Ze geven je graag advies over hoe je het probleem zelf kunt verhelpen en/of helpen je om een afspraak te maken met ons Repair Center in Tiel.
Informatie voor professionals
- (EU) nr. 666/2013 voor stofzuigers, van 02.09.2013;
- (EU) nr. 66/2014 voor huishoudelijke ovens, kookplaten en afzuigkappen, van 20.02.2015
- (EU) nr. 814/2013 voor waterverwarmingstoestellen en warmwatertanks, van 26.09.2015
- (EU) nr. 2019/2020 lichtbronnen en afzonderlijke voorschakelapparatuur, van 01.09.2021
(EU) nr. 2019/2020 voor huishoudelijke afwasmachines, huishoudelijke wasmachines en huishoudelijke was-droogcombinaties en koelapparaten met een directe-verkoopfunctie, van 01.03.2022